Učna pot nas je pred kratkim ponesla v svet računalništva. Predstavili vam bomo, kako smo s pomočjo EON-XR platforme in virtualne resničnosti ustvarili krajši učni model na temo osebnega računalnika in njegove sestave. Za nastalo predstavitev, smo uporabili korake, ki jih bomo podrobneje predstavili v nadaljevanju.
Korak 1: Opredelitev ciljev učne predstavitve
Pred začetkom oblikovanja učne predstavitve je bilo ključno opredeliti cilje, ki jih želimo doseči. V našem primeru smo želeli, da s tem učenci:
- Razumejo osnovne komponente osebnega računalnika.
- Spoznajo funkcije posameznih komponent.
- Pridobijo osnovno znanje o sestavi osebnega računalnika.
Korak 2: Priprava vsebine
Sledil je korak zbiranja in priprave vsebine. Pripravili smo natančne opise glavnih komponent osebnega računalnika:
- Matična plošča: Srce računalnika, ki povezuje vse komponente.
- Procesor (CPU): Možgani računalnika, ki izvajajo vse operacije.
- Pomnilnik (RAM): Začasni spomin, ki omogoča hitro obdelavo podatkov.
- Trdi disk (HDD) ali SSD: Trajni spomin za shranjevanje podatkov.
- Napajalnik: Ponuja električno energijo vsem komponentam.
- Grafična kartica: Skrbi za obdelavo grafičnih podatkov.
Korak 3: Oblikovanje VR izkušenj z EON-XR
Platforma EON-XR ponuja različna orodja za ustvarjanje interaktivnih VR izkušenj. Za našo učno uro smo uporabili naslednje funkcije:
- 3D modeli komponent: Preko platforme EON-XR smo uporabili in vključili 3D modele vsake komponente računalnika. Učenci si lahko te modele ogledujejo iz različnih kotov in jih interaktivno raziskujejo.
- Interaktivni kvizi: Za preverjanje znanja smo vključili interaktivne kvize, kjer je naloga učencev prepoznati posamezne komponente ter njihove lastnosti.
Korak 5: Izvedba učne ure
Končna različica učne predstavitve je bila pripravljena za širšo uporabo. Učitelji lahko tako preko platforme EON-XR uporabijo ali pa ustvarijo svojo predstavitev, ter tako na svojevrsten način prenesejo znanje učencem, ki bodo tako priča izjemno interaktivni in zanimivi učni izkušnji, saj lahko tako spoznajo komponente računalnika na povsem nov način.
Zaključek
S pomočjo VR tehnologije in platforme EON-XR smo uspeli ustvariti edinstveno in učinkovito učno izkušnjo, ki je učencem omogočila boljše razumevanje delovanja osebnega računalnika. Takšne interaktivne učne ure ne le povečujejo zanimanje za tematiko, temveč tudi izboljšujejo razumevanje in zadrževanje znanja. Virtualna resničnost v izobraževanju predstavlja prihodnost, ki že danes prinaša izjemne rezultate.