AR/VR tehnologija Eon Reality se v zadnjem času vse bolj uporablja tudi v šolstvu. Namen te tehnologije je približati učencem različne vsebine na interaktiven in zanimiv način, s čimer lahko pridobijo nova znanja in spretnosti.
Eon Reality uporablja računalniško generirane slike, da ustvari virtualno okolje, v katerem lahko učenci sprehajajo in opravljajo različne naloge. AR (augmented reality) pa uporablja kamero naprave, da v resničnem svetu prikaže računalniško generirane slike, ki so prilagojene okolici.
Eon Reality se lahko uporablja v različnih predmetih, kot so matematika, fizika, kemija, zgodovina in geografija. Na primer, učenci lahko prek tehnologije obiščejo virtualno muzej in si ogledajo različne eksponate, ali pa prek AR ogleda sprehodijo po rimskih ulicah in si ogledajo, kako so nekoč izgledali.
Uporaba Eon Reality v šolstvu ima številne prednosti. Predvsem omogoča učencem, da se včasih težje predstave vsebine bolj intuitivno in zabavno naučijo. Poleg tega lahko učenci prek tehnologije spoznavajo nove kraje in kulture, brez da bi se morali fizično premikati.
Vendar pa je treba upoštevati, da AR/VR tehnologija Eon Reality ni nadomestilo za klasično izobraževanje. Predvsem je pomembno, da učenci dobijo kvalitetno izobrazbo tako v virtualnem kot v resničnem svetu, da se lahko razvijejo v polno zmožne osebnosti.
V končni fazi je uporaba AR/VR tehnologije Eon Reality v šolstvu odvisna od posameznega učitelja in njegove sposobnosti, da jo uspešno vključi v poučevanje. Če se tehnologija uporablja pravilno, lahko prispeva k boljšemu in zanimivejšemu izobraževanju učencev.
AR/VR tehnologija Eon Reality se v šolstvu v Sloveniji še vedno uporablja v manjšem obsegu, a vendarle vse bolj pridobiva na popularnosti. Nekateri šoli so že vključili to tehnologijo v svoje poučevanje, drugi pa jo uporabljajo zgolj za nadgradnjo klasičnega izobraževanja.
Eden od razlogov, zakaj se AR/VR tehnologija Eon Reality v šolstvu še vedno uporablja manj, je seveda tudi cena. Uvajanje te tehnologije v šolske programe zahteva nakup opreme in licenc, kar lahko predstavlja precejšnji strošek.
Vendar pa lahko uporaba AR/VR tehnologije Eon Reality v šolstvu tudi v dolgoročnem obdobju predstavlja finančno korist. Učenci, ki so bili izobraženi s pomočjo te tehnologije, so namreč bolje pripravljeni za delo v digitalnem okolju in zato lahko bolj enostavno najdejo zaposlitev. Poleg tega lahko AR/VR tehnologija Eon Reality prispeva k boljšemu motiviranju učencev za učenje, kar lahko vodi do boljših rezultatov na izpitih in splošnega napredka v šoli.
V končni fazi je odločitev o uporabi AR/VR tehnologije Eon Reality v šolstvu odvisna od posamezne šole in njenih potreb in zmožnosti. Če se odloči za uvajanje te tehnologije, je pomembno, da to stori na ustrezno način in da jo uporablja v skladu s svojimi cilji ter učinkovito vključi v poučevanje.